
Η γνωστή ετήσια έκπτωση για f1 tv pro. Πέρυσι έβγαινε πιο φτηνά, αλλά πέρυσι όλα ήταν πιο φτηνά!
https://www.lagonika.gr/prosfores/f1-tv-pro-20percent-sto-ethsio-paketo-gia-neoys-logariasmoys/
νομίζω ότι ειναι ως τέλη του μήνα (edit: Offer valid until 25th February 2024) η προσφορά και από όσο θυμάμαι δε βγάζουν αργότερα άλλη, οπότε όσοι ενδιαφέρονται, τώρα ειναι η ώρα. Η αλήθεια ειναι ότι έχω καλομάθει από πέρυσι με τις μεταδόσεις, αλλά όσοι έχουν την προσφορά του ant1+ μέσω ΔΕΗ, ίσως να θελήσουν να αποφύγουν το έξτρα κόστος (τουλάχιστον για το 9μηνο που διαρκεί η δωρεάν θέαση). Από την άλλη, δε συγκρίνεται η ποιότητα μετάδοσης μεταξύ των 2....!
51 €