
Όπως και πέρσυ έτσι και φέτος έχει το ετήσιο πακέτο στα 40€.
Συνήθως δεν κάνει εκτώσεις μέσα στην χρονιά οπότε είναι καλή ευκαιρία για όσους σκόπευαν να το αγοράσουν.
Εγώ μετά την πληρωμή ακύρωσα το subscription για να μην το ανανεώσει αυτόματα του χρόνου και συστήνω να κάνετε το ίδιο (θα σας γράψει ότι η συνδρομή σας θα είναι ενεργή μεχρι το 24, δεν θα χαθεί)
40 €