Όπως καταλάβατε ψάχνω για φορέματα σήμερα!Το συγκεκριμένο μου άρεσε πολύ, καλοκαιρινό, φλοράλ και αέρινο. Θεωρώ ότι και αυτό μπορεί να φορεθεί όλες τις ώρες. Γενικότερα το καλακαίρι χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα αξεσουάρ και παπούτσια τα περισσότερα ρούχα μπορούν να φορεθούν από το πρωί μέχρι το βράδυ σε κάποια κοινωνική εκδήλωση. Το φόρεμα μου αρέσει και στα 3 χρώματα. Μπορείτε να επιλέξετε παραλαβή από το κατάστημα για να μην πληρώσετε μεταφορικά.Αν σας ενδιαφέρει αγοράστε το άμεσα γιατί στο συγκεκριμένη εταιρεία τα οικονομικά κομμάτια εξαντλούνται γρήγορα, συνήθως τα ξαναβγάζουν μετά από κάποιο χρονικό διάστημα!