Είχα αγοράσει ένα παρόμοιο από aliexpress με 13,5€. Υποτίθεται ήταν ανακατασκευασμένο αλλά περισσότερο μου έκανε για μια πιστή απομίμηση από αυθεντικό Nokia 3100. Το μενού,οι 'εφαρμογές' και οι μελωδίες ήταν όπως τις θυμόμουν αλλά στα αγγλικά αφού δεν υποστηρίζει ελληνική γλώσσα.
Λογικά και αυτό στο tomtop θα είναι ίδια περίπτωση σε λίγο καλύτερη τιμή. Είναι πλήρως λειτουργικό και πετυχαίνει τον βασικό σκοπό να φέρει κάποιες παλιές αναμνήσεις.