
Καλησπέρα σας. Πρώτη μου ανάρτηση αν και χρόνια παρακολουθώ τη σελίδα και σας ευχαριστώ πολύ όλους.
Είδα το χαρτί σε αυτοκίνητο, αλλά υπάρχει και στη σελίδα τους στο Facebook. Δεν πήγα για να δω τί παίζει από ποιότητα και ποικιλία, αλλά το θεώρησα προσφορά για εδώ.
Καλή συνέχεια στα Lagonika. Συνεχίστε έτσι!
