
Μετά τη Q και η Vodafone επανέρχεται στα προπληρωμένα πακέτα με απεριόριστη ομιλία και 300gb το μήνα από τα οποία τα 11gb είναι και για Roaming με 95 ευρώ το χρόνο, δηλαδή 8 ευρώ ο μήνας.
Η τιμή είναι πολύ καλή το σήμα από ότι θυμάμαι όταν ήμουν στη Vodafone πολύ κακό.
Υποστηρίζεται και επιλογή για esim.
Ο καθένας κρίνει και επιλέγει.

95 €