
Καλησπέρα!
Η ηχόμπαρα του τίτλου σε «μισή τιμή». Καθώς είναι Φασόν brand της εταιρίας δεν βρήκα ιστορικό και σύγκριση τιμης αλλά μου φάνηκε vfm.
Δεν εχω ιδιαίτερη εκτίμηση και εμπιστοσύνη στο συγκεκριμένο brand και ούτε θέλω να πάρω κάποιον/α στο λαιμό μου αλλά λόγω χαμηλής τιμής και 2 ετής εγγύησης εγώ ψώνισα και ότι βγει.
Καλές γιορτές!
69.50 €