βρηκα και εγω κατι και ειπα να βοηθησω την κοινοτητα εδω.......για τις επομενες 8 ωρες εχουν βγαλει με 70% ολα τα σκινς για λαπτοπ και κινητα.....εχω αγορασει στο παρελθον για macbook που ειχα και ποιοτικα ειναι σουπερ......πληρωνεις με paypall κανονικα και τα μεταφορικα για ελλαδα ειναι συν 6 ευρω