
Με ενημερωσαν για κουπονι 3 ευρω σε παραγγελια απο Simply burger, δεν ισχυει για καταναλωση στο καταστημα. Ισχει για διανομη και παραλαβη απο καταστημα.
Δεν ξερω ποτε ληγει και δεν πρεπει να ειναι προσωπικος γιατι εγω δεν ελαβα ποτε καμια ενημερωση αλλα το πηρε μια χαρα.
Υποθετω οτι εαν ανεβει η προσφορα και πεσουν πολλες παραγγελιες με το κουπονι θα το κλεισουν. Οσοι ενδιαφερεστε πιστευω οτι δεν εχετε πολλες ημερες για χρηση.
Καλη σας ορεξη.
3 €