Έχει πέσει πολύ χαμηλά η τιμή του αλλά δεν ξέρω με τα σημερινά δεδομένα πόσους θα ικανοποιήσει. Προσωπικά το έχω σχεδόν αντικαταστήσει με νεότερο smartwatch με περισσότερες δυνατότητες αν και σε καμιά έξοδο το φοράω ακόμα. Παρουσίαση του Pebble από το φόρουμ myphone.gr.