
Μέχρι το Σάββατο 6/9 παίζει δυνατή προσφορά από Nova για συμβόλαιο κινητής με απεριόριστα όλα (Data, ομιλία, SMS) me 17,9 ευρώ/μήνα και δέσμευση 2 ετών.
Η προσφορά δεν διαφημίζεται στον επίσημο ιστότοπο αλλά έγινε τηλεφωνικώς και την επιβεβαίωσα και στο φυσικό κατάστημα της Ξάνθης. Η πωλήτρια με ενημέρωσε ότι υπάρχει πολιτική ορθής χρήσης 300 GB/μήνα με τσεκούρωμα στην ταχύτητα μετά αυτόν τον όγκο. Δεν ξέρω αν αφορά μόνο φορητότητες όπως στην περίπτωσή μου ή και νέα νούμερα.
Υπενθυμίζω ότι η αντίστοιχη προσφορά Cosmote Neo που έτρεξε τον Μάρτιο ήταν χωρίς δέσμευση και πολιτική ορθής χρήσης στα 24 ευρώ.