Το Note 8 στο Amazon Γερμανίας σε αρκετά χαμηλή προσφορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό σε Ελλάδα.. από ότι κατάλαβα είναι το single SIM
Και ισχύει για το χρυσό που από ότι λένε είναι ίσως το πιο όμορφο.. παρήγγειλα ένα για μένα μιας και το σκεφτόμουνα καιρο :)