Ειχα αγοράσει στο παρελθόν μια θήκη για το iPhone 12 Pro Max, μπήκε την πρώτη μερα μέχρι κ σήμερα εχω την ιδια ακόμη, μαζί πήρα και μια μαγνητική βάση στο τζαμί για το αυτοκίνητο συμβατό με την συγκεκριμένη θήκη. Στην αρχή ήταν λίγο περίεργα λόγω του ξύλου στην πλατη, με τον καιρό με έχει βολέψει παρά πολύ, ειν θέμα συνήθειας. Βέβαια σε σύγκριση με τις άλλες γνωστές μάρκες δεν τη ανταλλάζω με καμμία.

Έχει φάει χιλιάδες τούμπες απο λαθος μου σε μάρμαρο, ξυλο, πεζόδρομο, άσφαλτο, χωματόδρομο, πλακάκια, παντου παντου, και κ δεν έχει σπάσει το προστατευτικό τζαμακι ποτέ!! Το Πάσχα απο δικό μου λάθος, ξεκόλλησε περιμετρικά το πλαστικό κ το κόλλησα με κόλλα στιγμής. Αν πάρω άλλο κινητό, την ίδια θήκη θα πάρω… Δίνει ρέστα!
Καλες αγορές!!
