Μάλλον το πιο φτηνό 10αρι τάμπλετ που κυκλοφορεί τώρα. Στα συν η οθόνη ips , το Android 9 Pie το 4G και τα 2gb ram αν και ξέρω οτι θα γκρινιάξουν πολλοί για την εταιρεία MLS. Στο skroutz δεν υπάρχει πλέον. Οι γνώστες απαντούν για το αν αξίζει όντως η αγορά...