Η ανάλυση της οθόνης το χαντακώνει αλλά αν κάποιος μπορεί να το δεχθεί ή το δουλεύει κυρίως με εξωτερικό monitor η τιμή είναι χαμηλή για i5-8265U. Σύμφωνα με σχόλιο από μέλος που το αγόρασε η RAM αναβαθμίζεται αλλά ας γίνει και επιβεβαίωση στον Γερμανό ή την HP.
Μέχρι τις 21/9 αν η αγορά γίνει με κάρτα Εθνικής το 10% επιστρέφεται σε πόντους go4more για επόμενες αγορές. Επίσης δίνουν δώρο:
Ασύρματο ποντίκι Logitech (μάλλον το Logitech M170 αξίας 9€)