Καλησπέρα στην παρέα.
Έψαχνα εδω και κάνα μήνα ποιοτική καρεκλα γραφειου και μετά από μεγάλη αναζήτηση είδα ότι η συγκεκριμένη ελληνικη εταιρία έχει πολύ καλά προϊόντα και 5 χρόνια εγγύηση που δύσκολα βρίσκεις στην αγορα.
Είχα βάλει στο watch list την συγκεκριμένη καρεκλα που είχε προ black friday 351 ευρω.
Αυτη την εβδομαδα την εχουν 255 ευρω που πιστεύω δύσκολα έχει ανταγωνισμό. Την έχει φίλος και η στήριξη στην πλάτη είναι τρομερή ακόμα και μετά από πολλές ώρες χρήσης.
https://eshop.dromeas.gr/el/karekles-ergasias/516-kathisma-ergasias-reflex.html
Έχει και άλλα αρκετά αξιόλογα πράγματα όπως γραφεία αλλά πήρα από την προσφορά το ηλεκτρικό στα 80 ευρω και δεν το έψαξα παραπάνω.
255 €