
καλησπέρα ! Μια που πλησιάζουν Χριστούγεννα και έρχονται παρτάρες, βρήκα σε προσφορά το συγκεκριμένο ηχείο με καλές αξιολογήσεις σε διάφορα καταστήματα. Προηγουμένως το είχαν από 239 Ευρώ .
review : https://www.youtube.com/watch?v=KvgERvH6gc0 και https://www.youtube.com/watch?v=8M9Af6b0I4c
(1η ανάρτηση σας ευχαριστώ για τη δουλειά που κάνετε )
177 €