
Καλησπέρα σε όλους,
Βλέπουμε συχνά προσφορές απο άλλα αντίστοιχα καταστήματα όπως MyProtein και Gymbeam που όμως η τιμή στην protein έχει πάει σχεδόν x3.
Την whey αυτή την δοκίμασα πριν δύο μήνες και μου φάνηκε καλή και δεν σβολιάζει, συγκεκριμένα πήρα την έκδοση σοκολάτας χωρίς γλυκαντικά αλλά επειδή μπορεί να μην είναι για όλους στο link έχω βάλει την κλασική. Την είχα πάρει πάλι σε προσφορά άλλα εβγαινε 42 ευρώ τα 2kg στα 32.83 δεν νομίζω να ξαναβγεί σύντομα.
Το προφίλ της:

Επίσης έχει την κρεατίνη 11.20 ευρώ το 1kg:
https://www.hsnstore.gr/brands/raw-series/creatine-monohydrate-powder
Αμινοξέα EAA 29.23 το 1kg:
https://www.hsnstore.gr/brands/sport-series/evoeaa-s
Έχει και το καλό οτι σου λέει για το κάθε σκεύασμα ανάλογα το μέγεθος και την γεύση πότε λήγει!!
Έχει δωρεάν μεταφορικά πάνω απο 85 ευρώ.
Με αγορές πάνω από 69.99 δίνει δώρο μαγνήσιο και πάνω από 99.99 ένα shaker:
Black 2025!
50% OFF on All HSN.
Plus, get Free for orders over 69,99 €: MAGNESIUM BISGLYCINATE Albion™ (125mg MAGNESIUM) - 60 veg caps.
Gift valued at 14,28 €.
And also for orders over 99,99 €: SHAKER HSN WE ARE NUTRITION! BLENDER BALL 400ml - TO CHOOSE.
