
Καλησπέρα είναι η πρώτη φορά που ανεβάζω είναι μια καλή προσφορά από Γαλλία λέει χωρίς τελωνείο στα 196 ευρώ όταν το φθηνότερο είναι από αγγλικό αμαζον στα 235 lionheart75 αν κάνω κάπου λάθος να με διορθώσεις. Νομίζω ότι το ταμπλετ τα σπάει και δεν συγκρίνεται με κάτι άλλες κινεζιες και το θεωρώ τίμια τιμη
196 €