
Για να μπαίνουμε σιγά - σιγά σε εορταστική διάθεση, όπως και κάθε χρόνο η δράση των Ελληνικών Ταχυδρομείων «Γράψε ένα γράμμα στον Άγιο Βασίλη»!Στο https://hohoho.elta.gr/, το χριστουγεννιάτικο διαδραστικό site των ΕΛΤΑ, θα μας δώσει χρηστικές πληροφορίες για το φετινό μας γράμμα, είτε είμαστε μικροί είτε αισθανόμαστε!!!!
Οι οδηγίες είναι απλές :
• Γράφετε με καθαρά γράμματα
• Ξεκινήστε το γράμμα με τη φράση «Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη ….»
• Μετά γράψτε το όνομά σας και αν ήσασταν καλά παιδιά τη χρονιά που πέρασε….
• Μην ξεχάσετε να γράψετε όλες τις Χριστουγεννιάτικες επιθυμίες σας
• Γράψτε ονοματεπώνυμο και διεύθυνση στο μπροστινό μέρος του φακέλου
• Ρίξτε το γράμμα στο κόκκινο κουτί των ΕΛΤΑ (ή και στο κίτρινο)
Καλές γιορτές σε όλους!!
Δωρεάν