
Έψαχνα κλιματιστικό λόγω του καύσωνα και βρήκα αυτή την προσφορά που νομίζω ότι αξίζει.
TOYOTOMI Gosai στα 559 με δωρεάν εγκατάσταση και δώρο ανεμιστήρα και 10% wallet
ενώ σε πλαίσιο και κωτσόβολο το βρίσκεις στα 559 με δώρο εγκατάσταση μόνο, πιστεύω αξίζει.
όροι του 10% σε wallet: https://media.public.gr/oroi/2025/oroi-cooling-clima-wallet10-2007.pdf
επίσης (editor)
Κλιματιστικό FUJITSU ECO Series ASEG12KPCE 12000BTU A++/A+++ με 502€ +10% στο wallet +δωρεάν εγκατάσταση (Skroutz/Bestprice από 559€) [ξανά διαθέσιμο | thanks ted_dl ΑΥΞΗΣΑΝ την τιμή στα 659€]