
Καλησπέρα στην παρέα,
Μετά από σοκολάτες, μελομακάρονα και κουραμπιέδες, βοηθάω και εγώ με τη σειρά μου να μην μπαίνουμε στα ρούχα της ντουλάπας μέχρι τις επόμενες εκπτώσεις...
Μου ήρθε μέιλ για έκπτωση στο συνδρομητικό πακέτο της efood λοιπόν, το οποίο έχει έκπτωση 50%, με τελική τιμή στα 17,5€/ έτος
Μετά από ψάξιμο από τους φίλους της σελίδας, μπορούμε να κατεβάσουμε τη συνδρομή στα 12,25€ με κωδικό Vodafone cu
Προσοχή: για να μην χρεωθείτε, πρέπει να ακυρωθεί η συνδρομή μέχρι τα μεσάνυχτα της τελευταίας μέρας ισχύος (σε περίπτωση που δεν θέλετε να ανανεώσετε)


17.50 €