
Αλλή μια καλή προσφορούλα που αν μη τι άλλο στηρίζει και μια ελληνική μικρή επιχείρηση. Τους γνωρίσαμε στις αρχές του μήνα (τουλάχιστον εγώ προσωπικά, χάρη στη δημοσίευση του συμφορουμίτη εδώ στα lagonika και με κέρδισαν με την ευγένια τους πέρα από τα προτότυπα σχέδια και την ποιότητα)
Έχει αρκετά καλούδια και από μια γρήγορη ματιά έγιναν και κάποιες προσ΄θήκες (είδα 2 χριστουγεννιάτικα στην αρχική σελίδα)
Τότε είχαμε κάνει δυνατή έφοδο/raid και έπεσε το site τώρα που έχουμε μεγαλύτερο όγκο προσφορών λόγω ημέρας πιστεύω δεν θα ξαναρίξουμε το server τους να με κυνηγάνε 😅
Καλές αγορές!

50 %