50% σε επιλεγμένα προϊόντα Deluxe σε καταστήματα Lidl
Περνάω από το διάδρομο με τα προϊόντα που είναι "για λίγο" ή XXL και βλέπω όλα τα Deluxe 50%
Το διασταύρωσα και σε αλλο κατάστημα που μάλιστα τα ξεροτηγανα είχαν και στικερ -20%.
Να σημειώσω ότι γενικά δεν ληγουν σύντομα. Μάλλον ξεστοκαρισμα
50 %