
Πρώτη μου δημοσίευση... Αρκετά καλός καφές έχω δοκιμάσει το brand, γενικά είναι όπως πολλοί micro roasters... δηλαδή όλοι τους είναι ανώτεροι από τους κλασσικούς βιομηχανικούς της αγοράς. Θεωρώ ότι γενικά απευθύνεται σε άτομα πιο ψαγμενα με καφέ κλπ αλλά λόγω της έκπτωσης πιστεύω μπορεί να το αγοράσει οποιοσδήποτε...
24€ τα 2x1kg σε κόκκους
έξοδα αποστολής 3€
24 €