Ξεστοκάρισμα σε λίγα μοντέλα 2+ ετών που μαζί με την επιστροφή 20% σε go4more Εθνικής σε TVs άνω των 199 μέχρι την Τετάρτη ίσως ενδιαφέρουν κάποιους. Αναφέρεται χαμηλή διαθεσιμότητα που σημαίνει ελάχιστα τεμάχια ενώ στη σελίδα της Cosmote φαίνονται μη διαθέσιμα. Απ' όσο είδα όλες έχουν ψηφιακό δέκτη DVB-T2.