Μποτάκι από τη new collection, δεν είναι σε εκτπωτική τιμή αλλά και πάλι η τιμή του είναι πολύ καλή . Πολύ ωραίο σχέδιο, ιδανικό και για το πρωί και για το βράδυ, σταθερό τακούνι και το γκρι είναι για μένα ένα χρώμα που συνδυάζεται εύκολα με τα περισσότερα χρώματα!Είναι καινούριο οπότε υπάρχει πολλή μεγάλη διαθεσιμότητα. Το έχει και σε μαύρο σε άλλη υφή αλλά στο συγκεκριμένο παπούτσι προτιμώ το γκρι!