Αρχική » Προσφορές » Computing » Δωρεάν (από 222.96€) το International Day of the Programmer Free Giveaway, από Fanatical
Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΕΛΗΞΕ
δημοφιλής προσφορά ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ
Δωρεάν (από 222.96€) το International Day of the Programmer Free Giveaway, από Fanatical
4
+99
103

Δωρεάν (από 222.96€) το International Day of the Programmer Free Giveaway, από Fanatical

Λήξη: 22/09/22

Περιγραφή:

Καλησπέρα! Ένα πολύ ενδιαφέρον Free Giveaway για όλους, το International Day of the Programmer Free Giveaway (από 222.96€), από Fanatical. Η προσφορά λήγει στις 22/9. Χρειάζεται να έχεις λογαριασμό στο Fanatical και να το προσθέσεις στο καλάθι, όπου αφαιρείται η τιμή και δεν χρεώνεσαι. 

https://www.lagonika.gr/wp-content/uploads/2022/09/Screenshot_12-1.jpg
Το πακέτο περιλαμβάνει:

—————————————————————————————————————————————————-

1.

cdfd3347-599b-44da-b239-942bed0d9163.jpeg

Δημιουργία παιχνιδιών με Unity, Substance Painter και Maya: Models, Textures, Animation και Code
PDF

Αυτό το βιβλίο που βασίζεται σε σεμινάρια επιτρέπει στους αναγνώστες να δημιουργήσουν ένα παιχνίδι πρώτου προσώπου από την αρχή μέχρι το τέλος χρησιμοποιώντας τα βιομηχανικά πρότυπα (και δωρεάν για τους μαθητές) εργαλεία των Unity, Substance Painter και Maya. Το πρώτο μισό του βιβλίου καθορίζει τα βασικά της χρήσης Maya and Substance Painter για τη δημιουργία στοιχείων έτοιμα για παιχνίδι. Αυτό περιλαμβάνει πολυγωνική μοντελοποίηση, διάταξη UV και προσαρμοσμένη ζωγραφική υφής. Στη συνέχεια, το βιβλίο καλύπτει λύσεις εξάρτισης και κινούμενων σχεδίων για τη δημιουργία στοιχείων που θα τοποθετηθούν στο παιχνίδι, συμπεριλαμβανομένων κινούμενων στοιχείων πρώτου προσώπου και κινούμενων εικόνων NPC. Τέλος, οι αναγνώστες μπορούν να τα συνδυάσουν όλα μαζί και να δημιουργήσουν διαδραστικότητα που επιτρέπει στον παίκτη να δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο παιχνίδι χρησιμοποιώντας τα στοιχεία που έχουν δημιουργηθεί και κινηθεί νωρίτερα στο βιβλίο.

  • Γράφτηκε από επαγγελματίες του κλάδου με πραγματική εμπειρία στην κατασκευή περιουσιακών στοιχείων και παιχνιδιών
  • Δημιουργήστε ένα πλήρες παιχνίδι από την αρχή μέχρι το τέλος
  • Μάθετε τι χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες: κατασκευάστε όλα τα περιουσιακά στοιχεία χρησιμοποιώντας τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται στα στούντιο παιχνιδιών σε όλο τον κόσμο
  • Όλο το λογισμικό που χρησιμοποιείται είναι δωρεάν για τους μαθητές
  • Όταν ολοκληρωθούν, οι μαθητές θα έχουν μια έκδοση ενός παιχνιδιού FPS με δυνατότητα αναπαραγωγής

Ο Jingtian Li είναι απόφοιτος της Κεντρικής Ακαδημίας Καλών Τεχνών της Κίνας και της Σχολής Εικαστικών Τεχνών της Νέας Υόρκης, όπου απέκτησε MFA στην Τέχνη Υπολογιστών. Αυτή τη στιγμή είναι Επίκουρος Καθηγητής Τρισδιάστατων Κινουμένων Σχεδίων & Σχεδιασμού Παιχνιδιών στο Πανεπιστήμιο του Ενσαρκωμένου Λόγου στο Σαν Αντόνιο του Τέξας.

Ο Adam Watkins είναι ένας 20χρονος βετεράνος της τρισδιάστατης εκπαίδευσης. Είναι κάτοχος MFA στο 3D Animation και BFA στις Θεατρικές Τέχνες από το Utah State University. Αυτή τη στιγμή είναι ο συντονιστής και ο καθηγητής του Τμήματος 3D Animation & Game στο Πανεπιστήμιο του Ενσαρκωμένου Λόγου στο Σαν Αντόνιο του Τέξας.

Η Kassandra Arevalo είναι καθηγήτρια 3D Animation & Game Design στο University of the Incarnate Word στο Σαν Αντόνιο του Τέξας. Στο παρελθόν εργάστηκε ως animator στην Immersed Games.

Ο Matt Tovar είναι ένας βετεράνος animator του κλάδου. Έχει δουλέψει στα Naughty Dog, Infinity Ward και Sony Interactive σε παιχνίδια όπως το The Last of Us, το Call of Duty: Modern Warfare και πιο πρόσφατα το Marvel’s Avengers με την Crystal Dynamics. Είναι Επίκουρος Καθηγητής 3D Animation στο Πανεπιστήμιο του Ενσαρκωμένου Λόγου στο Σαν Αντόνιο του Τέξας.

—————————————————————————————————————————————————-

2.
f3a4696d-eef4-419c-b3ea-b178ec1e3350.jpeg
Ήχος παιχνιδιού με FMOD και Unity
PDF

Το Game Audio με FMOD και Unity εισάγει τους αναγνώστες στις αρχές και την πρακτική του ήχου παιχνιδιού μέσω της διαδικασίας δημιουργίας του δικού τους παιχνιδιού First Person Shooter (FPS).

Καλύπτονται όλα τα βασικά, καθώς και μια απλή εισαγωγή στην κωδικοποίηση. Χρησιμοποιώντας το δωρεάν λογισμικό Unity και FMOD Audio Middleware, ο αναγνώστης θα μπορεί να δημιουργήσει ένα δικό του παιχνίδι και να αναπτύξει ένα χαρτοφυλάκιο που θα επιδεικνύει τις ικανότητές του στον διαδραστικό σχεδιασμό ήχου.

Ιδανικό για χρήση στην τάξη ή ανεξάρτητη μελέτη, το Game Audio με FMOD και Unity συνοδεύεται επίσης από μια πλήρη σειρά στοιχείων ήχου που παρέχονται σε έναν συνοδευτικό ιστότοπο.

—————————————————————————————————————————————————-

3.
ca98d0dd-0456-4ef6-9bda-0a7c73a970f7.jpeg
Ανάπτυξη 2D παιχνιδιών με Unity
PDF

Αυτό το βιβλίο διδάσκει σε αρχάριους και επίδοξους προγραμματιστές παιχνιδιών πώς να αναπτύσσουν παιχνίδια 2D με το Unity. Χιλιάδες εμπορικά παιχνίδια έχουν δημιουργηθεί με το Unity. Ο αναγνώστης θα μάθει την πλήρη διαδικασία ανάπτυξης 2D παιχνιδιών, βήμα προς βήμα. Η θεωρία πίσω από κάθε βήμα εξηγείται πλήρως. Αυτό το βιβλίο περιέχει πολλές έγχρωμες εικονογραφήσεις και πρόσβαση σε όλους τους πηγαίους κώδικα και τα συνοδευτικά βίντεο.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Πλήρως λεπτομερή έργα παιχνιδιών από την αρχή. Οι αρχάριοι μπορούν να κάνουν τα βήματα και να δημιουργήσουν παιχνίδια αμέσως.
  • Δεν απαιτείται εμπειρία κωδικοποίησης. Πολλά παραδείγματα οδηγούν έναν ακατέργαστο αρχάριο προς την επαγγελματική επάρκεια κωδικοποίησης σε C# και Unity.
  • Περιλαμβάνει μια λεπτομερή εισαγωγή στο Unity 2020, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης παιχνιδιών 2D, προκατασκευασμένων παιχνιδιών, κάμερες, κινούμενα σχέδια, χειριστήρια χαρακτήρων, φωτισμό και ήχο.
  • Περιλαμβάνει μια βήμα προς βήμα εισαγωγή στο Unity 2019.3. Εκτεταμένη κάλυψη των GIMP, Audacity και MuseScore για τη δημιουργία δισδιάστατων γραφικών, ηχητικών εφέ και μουσικής.
  • Όλο το απαιτούμενο λογισμικό είναι ελεύθερο για χρήση για οποιονδήποτε σκοπό, συμπεριλαμβανομένων εμπορικών εφαρμογών και παιχνιδιών.

Ο Franz Lanzinger είναι ο ιδιοκτήτης και ο επικεφαλής προγραμματιστής παιχνιδιών του Lanzinger Studio, ανεξάρτητου στούντιο ανάπτυξης παιχνιδιών και μουσικής στο Sunnyvale της Καλιφόρνια. Ξεκίνησε την καριέρα του στον προγραμματισμό παιχνιδιών το 1982 στην Atari Games, Inc., όπου σχεδίασε και προγραμμάτισε το κλασικό arcade παιχνίδι Crystal Castles. Το 1989, εντάχθηκε στην Tengen, όπου ήταν προγραμματιστής και σχεδιαστής για την κα Pac-Man και τον Toobin στο NES. Συνιδρυτής της Bitmasters, όπου σχεδίασε και κωδικοποίησε παιχνίδια, όπως το Rampart και το Championship Pool για το NES και το SNES και το NCAA Final Four Basketball για το SNES και το Sega Genesis. Το 1996, ίδρυσε την Actual Entertainment, εκδότη και προγραμματιστή της σειράς βιντεοπαιχνιδιών Gubble. Έχει πτυχίο B.Sc. στα μαθηματικά από το Πανεπιστήμιο της Notre Dame και παρακολούθησε μεταπτυχιακό στα μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Μπέρκλεϋ. Είναι πρώην κάτοχος του παγκόσμιου ρεκόρ στο Centipede και στο Burgertime. Είναι επαγγελματίας συγγραφέας, προγραμματιστής παιχνιδιών, συνοδός και δάσκαλος πιάνου. Αυτήν τη στιγμή εργάζεται για την ανακατασκευή του αρχικού παιχνιδιού Gubble στο Unity και το Blender.

—————————————————————————————————————————————————-

4.
3ac26855-2fa4-4645-8295-11e7a7fc1b3e.jpeg
Punk Playthings: Provocations for 21st Century Game Makers
PDF

Punk Playthings

Προκλήσεις για τους Game Makers του 21ου αιώνα

“Το πανκ ήταν μια στάση. Ποτέ δεν αφορούσε το κούρεμα των Μοϊκανών ή να φορέσεις ένα σκισμένο μπλουζάκι. Ήταν όλα για την καταστροφή και τις δημιουργικές δυνατότητες μέσα σε αυτό.”

Μάλκολμ Μακλάρεν

Προειδοποίηση: Εάν θέλετε μια ασημένια λύση για αποτελεσματική δημιουργία παιχνιδιών ή έναν οδηγό βήμα προς βήμα για τη λατρεία των ηρώων του Indie Game Dev, βρίσκεστε σε λάθος μέρος. Ξαναβάλτε το βιβλίο στο ράφι.

Το Punk Playthings είναι ένα αντίδοτο στον εφησυχασμό και την ορθοδοξία. Γεμάτο με ανιχνευτές και προκλήσεις που εξερευνούν τη δημιουργία παιχνιδιών μέσω φρέσκων φακών για αβέβαιες στιγμές, προκαλεί τη μονοκαλλιέργεια τυχερών παιχνιδιών δημιουργώντας έναν χώρο συναλλαγών για ιδέες και μάθηση από διάφορους τομείς και πολιτισμούς. Το Punk Playthings δεν σέβεται τα όρια μεταξύ μέσων, βιομηχανιών, τομέων, ειδικοτήτων ή κλάδων. Αντίθετα, σας προκαλεί να επεκτείνετε το πολιτιστικό σας κεφάλαιο, να σκεφτείτε πλευρικά και να δημιουργήσετε νέες συνδέσεις.

Το Punk Playthings υποστηρίζει μια πραγματικά ανεξάρτητη νοοτροπία και μια προσέγγιση DIY για τη δημιουργία παιχνιδιάρικων εμπειριών με πολιτιστική απήχηση. Διακηρύσσει τη δημιουργική επιχειρηματικότητα ως την αληθινή κληρονομιά του πανκ.

Το Punk Playthings δεν είναι για όλους. Αλλά μπορεί να είναι για εσάς.

—————————————————————————————————————————————————-

5.
d8f68dcb-f74a-4e7f-ae2c-baa37a8a2364.jpeg
Διεθνής Ημέρα Προγραμματιστών 2022 Δωρεάν δώρο – κουπόνι 20%.

Στο πλαίσιο των εορτασμών για την Ημέρα του Προγραμματιστή, θα λάβετε επίσης ένα κουπόνι 20% για χρήση σε επιλεγμένα πακέτα!

Μεταβείτε στη  διεύθυνση https://www.fanatical.com/en/collections/programmers-day  για να δείτε τις συλλογές!

Αυτό το κουπόνι ισχύει έως τις 7 Οκτωβρίου 2022 (8 π.μ. UTC) και σας εξοικονομεί επιπλέον 20% στα ακόλουθα πακέτα:

  • Πακέτο σχεδίασης και κωδικοποίησης παιχνιδιών
  • Πακέτο eLearning Easy Game Engine
  • Unreal Game Development Bundle 3rd Edition
  • Πακέτο κινούμενων σχεδίων
  • Robotics Bundle 2nd Edition
  • Δημιουργία δέσμης έργων τέχνης παιχνιδιού
  • Unity Game Development Bundle 3rd Edition
  • Πακέτο στοιχείων παιχνιδιών Low Poly & Unity
  • Αρχική Πακέτο eLearning Σχεδιασμού Παιχνιδιού
  • Πακέτο AR/VR
  • Πακέτο σχεδιαστή γραφικών παιχνιδιών 2
  • Πακέτο κωδικοποίησης Instant Expert
  • Κωδικοποίηση & Μηχανική Εκμάθηση με Python
  • Πακέτο eLearning Προγραμματισμού Unity
  • Πακέτο eLearning Προγραμματισμού Python
  • Python Programming for App Development 2nd Edition

—————————————————————————————————————————————————-

Δωρεάν

Πριν από 2 εβδομάδες



Πριν από 2 εβδομάδες


Subscribe
Ειδοποιήσεις:
4 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Poloman
09/09/2022 22:13

Δεν μου δούλευε το λινκ,κατάφερα το πήρα μπαίνοντας από την αρχική.Thanks

gtzoum
09/09/2022 22:32

Ωραίο giveaway, αν κάποιος δεν θέλει εγγραφή στην Fanatical, παραθέτω links για τα PDF. Αν παραβαίνει τους κανόνες του site, πείτε να το σβήσω.

2D Game Development with Unity.pdf

Creating Games with Unity Substance Painter Maya – Models, Textures, Animation, & Code.pdf

Game Audio with FMOD and Unity.pdf

Punk Playthings – Provocations for 21st Century Game Makers.pdf

Last edited 19 ημέρες πρίν by gtzoum
teochris
Απάντηση προς  gtzoum
10/09/2022 07:34

Δεν ξέρω αν τα links σου παραβαίνουν κανόνες του lagonika αλλά το βρίσκω ανέντιμο το fanatical να δίνει δωρεάν (σαν promotion) τα pdfs με μια απλή εγγραφή (που θα είναι και το κέρδος του fanatical) και εσύ να τους τα κάνεις distribute χωρίς καν να το γνωρίζουν. Πες μου έναν καλό λόγο για να ξαναδώσουν τόσο χρήσιμο υλικό δωρεάν εφόσον ούτε τις εγγραφές ούτε την κίνηση στο site τους αυξάνουν αν όλοι λειτουργούσαν όπως έπραξες εσύ!

gtzoum
Απάντηση προς  teochris
10/09/2022 13:32

Δεν έχεις άδικο οπότε τα διαγράφω. Για την ακρίβεια δεν θα λειτουργούν, γιατί δεν μου εμφανίζει την δυνατότητα να κάνω edit.