Αρχική » Προσφορές » Ταξίδια » Αλλάξτε το εισιτήριό σας online χωρίς κόστος, για να ταξιδέψετε όποτε θέλετε
Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΕΛΗΞΕ
δημοφιλής προσφορά ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ
Αλλάξτε το εισιτήριό σας online χωρίς κόστος, για να ταξιδέψετε όποτε θέλετε
19
+10
29

Αλλάξτε το εισιτήριό σας online χωρίς κόστος, για να ταξιδέψετε όποτε θέλετε

Λήξη: 08/04/20

Περιγραφή:

Είδα την διαφήμιση στην τηλεόραση και έκρινα σωστό να το ανεβάσω, πιστεύω θα φανεί χρήσιμο σε αρκετούς.

Εάν έχετε εισιτήριο με ημερομηνία ταξιδίου έως 31/05/2020 τώρα έχετε τη δυνατότητα να το μεταθέσετε σε όποια ημερομηνία επιθυμείτε έως και 27/03/2021:

  • χωρίς χρέωση διαφοράς ναύλου
  • χωρίς rebooking fees
  • με έως 3.000 επιπλέον Miles+Bonus μίλια εξαργύρωσης

Πριν από 9 μήνες



Πριν από 9 μήνες


Subscribe
Ειδοποιήσεις:
guest
19 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
waterbear
05/04/2020 22:34

Και είχα εισητηριο για 7/5. Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν οι πτήσεις γίνονται κανονικά και ότι θα μου επιστρέψουν 10€ μόνο. Ευχαριστώ.

pikos13
Απάντηση προς  waterbear
06/04/2020 09:10

Σχεδόν καμία πτήση δεν πραγματοποιείται κανονικά. Μέχρι τις 7/5, από τη στιγμή που η καραντίνα είναι σε ισχύ, θα υπάρξει επίσημη ακύρωση πτήσης. Τότε δικαιούσαι τα λεφτά σου πίσω στο ακέραιο, όχι πιο πριν.

Μέχρι να ακυρωθεί επισήμως η πτήση σου, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και δεν επιστρέφουν λεφτά, κάνουν ότι είναι δυνατόν για να μην επιστρέψουν λεφτά, όπως η παραπάνω ΑΧΡΗΣΤΗ προσφορά, όχι μόνο η aegean αλλά όλες…και λογικό…όμως θέλουν δε θέλουν θα αναγκαστούν να στα επιστρέψουν με την επίσημη ακύρωση…ο πνιγμένος από τα μαλλιά πιάνεται.

ΥΓ: Για άλλη μια φορά, για άλλη μια δημοσίευση στα lagonika, έχει μπερδευτεί το facebook και το like με την παρούσα ιστοσελίδα.
ΟΣΟ χρήσιμη και αν είναι (ή δεν είναι) η παραπάνω δημοσίευση, ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ και σε καμία περίπτωση δεν έχει θέση στα lagonika, είτε αρέσει είτε δεν αρέσει αυτό που γράφω.

loukandr
Απάντηση προς  pikos13
06/04/2020 10:23

Συμφωνώ μαζί σου 100%. Στην δική μου περίπτωση έχω εισιτήρια για 20/4 και έχουν ακυρωθεί επίσημα. Τα είχα προμηθευτεί από πρακτορείο.
Όπως είπες, η Aegean θέλωντας να αποφύγει επιστροφές χρημάτων έχει βγάλει ενα σωρό διαφορετικές “προσφορές” και ανακοινώσεις από την αρχή της κρίσης μέχρι τώρα…
Για την ιστορία, το πρακτορείο τη μία μου απαντάει ότι θα γίνει επιστροφή χρημάτων (σε 60-90 ημέρες!!), όπως ζήτησα και την άλλη ότι η Aegean δεν κάνει επιστροφές αλλά αλλαγές μόνο.
Με πιο όμως δικαίωμα θέλει να αναγκάσει κάποιον να ταξιδέψει μια άλλη ημερομηνία, εφόσον δεν έχει νόημα για τον ταξιδιώτη, δεν μπορώ να καταλάβω. Αν ακυρώθηκε, ακυρώθηκε, τέλος.
Τα αναφέρω αυτά για να αναδείξω την “πονηρή” προσφορά της Aegean. Σε καμία περίπτωση δεν τα βάζω με τον poster, αλλά με την Aegean την ίδια.

zero
Απάντηση προς  loukandr
06/04/2020 10:42

Αν θυμάμαι καλά υπάρχει μια αναφορά στα ψιλά γράμματα των όρων, επειδή το είχα δει σε ντοκυμαντέρ με overbooked flights, ότι ουσιαστικά συνάπτεις συμφωνία για μετακίνηση από Χ σε Ψ σημείο. Σε αυτό πατάνε και δεν κάνουν επιστροφή, αλλά αλλαγή. Το μόνο που δε γνωρίζω είναι αν μπορείς να αποζημειωθείς κιόλας.

pikos13
Απάντηση προς  loukandr
06/04/2020 13:31

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να ακυρωθεί πτήση για ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ λόγο και να μη δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων. Ό,ΤΙ και να λέει μέσω τηλεφώνου η AEGEAN. Ψάξτο. Ρώτα. Γραπτά ΟΛΑ. Και δυστυχώς χάσε ώρες και ώρες μέχρι να βρεις το δίκιο σου. Αλλά 10000% δικαιούσαι τα λεφτά σου πίσω στο ΑΚΕΡΑΙΟ. (Περιμένω από volotea επιστροφή χρηματων, λογικά 32 Απρίλη θα μου τα καταθέσουν…)

ΕΠΙΣΗΣ, εγώ τα έχω σε ΑΠΟΛΥΤΟ ΒΑΘΜΟ με τον uploader. Η παρούσα δημοσίευση ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ. Είτε σας αρέσει το ύφος μου είτε όχι.
Η παρούσα δημοσίευση προσφέρει στο 100% διαφήμιση στην εταιρεία, προσφέρει 100% εξυτπηρέτηση στα συμφέροντα της εταιρείας(αλλαγή εισιτηρίου αντί για επιστροφή χρημάτων) τη στιγμή που το 99% των πελατών ενδιαφέρεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για επιστροφή χρημάτων και όχι για να πετάξει για…Μοζαμβίκη 20 ευρώ φθηνότερα από το κανονικό…19 μήνες μετά.
Τα λαγωνικά είχα την εντύπωση ότι έχουν σκοπό να εξυπηρετήσουν στο 100% τον ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ και όχι την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Στην παρούσα δημοσίευση γίνεται το ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ, για να μην αναφέρω καν ότι ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ, έτσι κι αλλιώς δεν έχει χώρο στα λαγωνικά.

Αλλά δε βαριέσαι, μόνος μου τα λέω, μόνος μου τα γράφω..

Lagoniko K-9
Απάντηση προς  pikos13
06/04/2020 16:30

Η αξιολόγηση των καταχωρήσεων δε γίνεται από την διαχείριση αλλά με τα σχόλια και την ισότιμη ψήφο όλων των μελών. Από τη στιγμή που δεν διαπιστώθηκε προσπάθεια επιτηδευμένης διαφήμισης από το μέλος που την ανάρτησε, τέθηκε στην κρίση της κοινότητας όπως οι υπόλοιπες.

Για ακόμα μια φορά δε μένεις στην εποικοδομητική κριτική και σε όποιες ενδιαφέρουσες πληροφορίες παραθέτεις, αλλά επιτίθεσαι προς άλλα μέλη και τη διαχείριση. Υπάρχει πρόβλημα με το ύφος σου, εάν δε μπορείς να διαφωνείς κόσμια και χωρίς προσβολές ή αν δε δέχεσαι τον τρόπο λειτουργίας της σελίδας, δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσεις μαζί μας.

gsxr1000ins
Απάντηση προς  pikos13
06/04/2020 23:05

Απορώ πραγματικά βλέπω τα σχόλια σου και δεν έχει συνεισφέρει ποτέ αλλά το μόνον που ξέρεις είναι να είσαι ο είρωνας του πληκτρολογίου. Αντι να κάθεσαι να γράφεις σεντόνια ανεβασε καμιά προσφορά. Στην λένε ανελλιπώς μέχρι και οι admin και εσυ νομίζεις ότι κάνεις κάποιο λειτούργημα. Εσύ είσαι τοξικος για το site όχι τα μέλη που ανεβάζουν κάτι που ίσως να μην είναι προσφορά.

rantanplan
05/04/2020 23:38

Απλά δεν θα έπρεπε να θεωρείται προσφορά, αλλά υποχρέωση τους. Και επιστροφή χρημάτων θα έπρεπε…

stzan
Απάντηση προς  Rantanplan
06/04/2020 11:03

Συμφωνώ. Κανονικά οι διαχειριστές δε θα έπρεπε να το επιτρέψουν.

Alfalamda
Απάντηση προς  Rantanplan
07/04/2020 12:53

Δεν είναι υποχρεωμένοι να μην απαιτήσουν διαφορά ναύλου, ούτε να δώσουν 3000 μίλια.

rantanplan
Απάντηση προς  Alfalamda
07/04/2020 13:07

Αρα, να τους πούμε και ευχαριστώ που δεν επιστρέφουν χρήματα για υπηρεσία που δεν παρέχουν;

guest
John
Επισκέπτης
Απάντηση προς  StamYahoo10
06/04/2020 20:51

Η μόνη προσφορά είναι αυτή των έξτρα μιλίων, οπότε σε κάποιον μπορεί να είναι χρήσιμη. Αλλά και η αλλαγή χωρίς να πληρώνεις διαφορά ναύλου είναι καλή φάση, ιδιαίτερα για περιόδους κίνησης π.χ. Χριστούγεννα, τριήμερα. Τώρα, αν η κατάσταση είναι και τότε παρεμφερής, πάλι θα ακυρωθεί η πτήση, οπότε δεν χάνεις κάτι. Κατά τα άλλα δεν δικαιολογώ την Aeegan που θα έπρεπε εκτός τις παραπάνω επιλογές να έχει και το full refund.

rantanplan
Απάντηση προς  StamYahoo10
07/04/2020 13:55

μα ειναι προσφορα, και καλα εκανες και την ανεβασες εννοειται.

bebelac
07/04/2020 02:25

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΤΗΣΗΣ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ.
ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ. Οι εταιρείες προσπαθούν ως συνήθως να σας δώσουν ότι τους συμφέρει (αλλαγή εισιτηρίου ή voucher). Αν το επιθυμείτε τότε ζητήστε αποζημίωση εγγράφως και αν πουν όχι τότε επικοινωνήστε με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (θα μεσολαβήσει και θα πάρετε τα χρήματά σας στο ακέραιο).

Alfalamda
Απάντηση προς  bebelac
07/04/2020 13:33

Όχι αν πρόκειται για ανωτέρα βία και -μάντεψε- η πανδημία είναι ανωτέρα βία. Αλλιώς βρες μου τον νόμο που το λέει αυτό που λες.

bebelac
Απάντηση προς  Alfalamda
07/04/2020 16:21

Καλά εσύ μη ζητάς αυτό που δικαιούσαι.
Τα άρθρα 5 και 8 του Κανονισμού (ΕΚ) 261/2004 και της παρ. 3.2 της τελευταίας ανακοίνωσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής C(2020) 1830.
Διάβασε προσεκτικά και μην κάνεις τον έξυπνο.

Alfalamda
Απάντηση προς  bebelac
08/04/2020 16:35

Καταρχάς ευχαριστώ που απάντησες με σωστές πηγές γιατί πλέον ο καθένας γράφει ότι του κατέβει στο κεφάλι.
Παρ’όλ’αυτά μάλλον εσύ πρέπει να διαβάσεις προσεκτικά, γιατί και στους 2 κανονισμούς αναφέρεται ρητά:
(1)[..]Ο πραγματικός αερομεταφορέας δεν υποχρεούται να πληρώσει αποζημίωση σύμφωνα με το άρθρο 7 αν μπορεί να αποδείξει ότι η ματαίωση έχει προκληθεί από έκτακτες περιστάσεις οι οποίες δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν ακόμη και αν είχαν ληφθεί όλα τα εύλογα μέτρα.[..] (άρθρο 5 παρ. 3)
(2)Regulation 261/2004 also provides for fixed sum compensations in some circumstances. This does not apply to cancellations made more than14 days in advance or where the cancellation is caused by ‘extraordinary circumstances’ that could not have been avoided even if all reasonable measures had been taken. (3.4 διάβασε το καλύτερα όλο, λέει ρητά για τον covid).

guest
rab0s
Επισκέπτης
09/04/2020 01:00